۱۳۹۱ مهر ۴, سه‌شنبه

وزارت بهداشت خلافت اسلامی ایران میگوید: ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار معتاد قطعی در ایران داربم و نه بیشتر!!

وزارت بهداشت بعد ماه‌ها اظهارات ضدونقیض بالاخره تعداد معتادان قطعی کشور را اعلام کرد...پیش از این مسئولان مدعی بودند آمار معتادان قطعی افزایش نداشته است.رسانه‌ها از پرورش ماری جوانا در اپارتمان‌های تهران نیز خبر می‌دهند!.
دوشنبه (۳ مهر۱۳۹۱) محمد اسماعیل مطلق، مدیرکل سلامت(!) وزارت بهداشت و درمان تعداد معتادان قطعی کشور را  ۲ تا ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر اعلام کرد.هرچند تخمین تعداد دقیق آمار معتادان در کشور به آسانی میسر نیست، مسئولان تا پیش از این علی‌رغم ورود سالانه‌ی ۱۶۰ هزار معتاد به چرخه‌ی اعتیاد، تعداد معتادان قطعی را هرگز بیشتر از ۸۰۰ هزار نفر اعلام نکردند. این رقم در آمارهای رسمی اعلامی از سوی مسئولان از سال ۱۳۸۶ همواره ثابت باقی مانده بود و این در حالی است که بنا به آمار رسمی وزارت بهداشت و درمان سالانه تنها نزدیک به ۱۰ درصد از معتادان، موفق به ترک دایمی اعتیاد می‌شوند.
* پزشکی قانونی اعلام کرد که تعداد مرگ‌ومیر ناشی از اعتیاد در میان زنان نیز از ۶ و نیم درصد به ۹ و نیم درصد افزایش یافته است.
مسئولان ایران( اسلامی) در شرایطی  ماه‌ها از قبول واقعیت و اعلام آمار معتادان قطعی طفره رفتند که مسئولان اداره‌ی مبارزه با موادمخدر به شکل رسمی اعلام کردند که در سال ۱۳۹۰، واردات مواد مخدر به کشور نیز افزایش یافته است
* روزنامه "مغرب" نیز روز سه‌شنبه (۴ مهرماه) در گزارشی از کشف و پرورش غیرقانونی ماری جوانا در برخی مناطق آپارتمانی در شمال شهر تهران خبر داد.
این گزارش می‌گوید که ماری جوانا در شمال پایتخت به قیمت هر بسته ۱۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. این روزنامه مدعی است که بیشتر این مواد مخدر در آپارتمان‌های شهر تهران کاشت و پروش داده می‌شود!!..
** رييس اداره پیشگیری و درمان وزارت بهداشت از موج جدید تزریق "شیشه" در ایران خبر داد و نسبت به تبلیغ این ماده مخدر در آرایشگاه‌های بانوان به عنوان لاغرکننده هشدار داد. ایران( اسلامی) به صادرکننده این ماده مخدر تبدیل شده است.

                                                      ________***2***________

محمود احمدی‌نژاد در نیویورک از آمادگی (خلافت) اسلامی برای ایجاد تفاهم میان ایران اسلامی و آمریکا سخن گفت. او اعلام کرد که ایران ‌آمریکا را به رسمیت می‌شناسد.
محمود احمدی‌نژاد در یک جلسه گفت و شنود در حاشیه سفرش به نیویورک روشن‌تر از همیشه از تمایل (خلافت) اسلامی به برقراری مناسبات با آمریکا سخن گفت و اعلام کرد که ایران آمادگی قدم برداشتن در راه بهبود سریع‌تر روابط میان دو کشور را دارد.

او به تحریم‌ها و این که «شرایط موجود در روابط بین ایران و آمریکا به ضرر هر دو کشور و شاید به ضرر همه دنیا است» اشاره کرد و گفت که «اگر روابط دو کشور بجای تقابل بر تعامل متکی بود، چقدر مسائل به نفع دو کشور تمام می‌شد».

محمود احمدی‌نژاد تاکید کرد که «به رسمیت نشناختن رژیم صهیونیستی از سوی ایران» ربطی به رابطه ایران و آمریکا ندارد چراکه «ایران، آمریکا را به رسمیت می‌شناسد و معتقد است می‌توانیم با یکدیگر رابطه داشته باشیم