۱۳۹۱ مرداد ۱۶, دوشنبه

ترویج فرهنگ چادرنشینان بیابانگرد ، آرزوی عوام فریبان است

مسئولان سازمان بهزیستی از اعطای مجوز تاسیس مهدکودک به طلبه‌های زن، هیات‌های مذهبی و مساجد خبر می‌دهند!!. همزمان هزاران مربی مهد و پیش‌دبستانی در اعتراض به آینده نامعلوم خود برای چندمین‌بار جلوی مجلس تجمع کردند.
بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که میان سازمان بهزیستی و "هیات‌های مذهبی بزرگ" منعقد شده است، از این پس هیات‌های مذهبی، مهدکودک با "رویکرد دینی" ایجاد می‌کنند!!؟
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی روز دوشنبه ۱۶ مرداد در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا ادامه گفت: «طلبه‌های زن و هيات‌های مذهبی در اولويت دريافت مجوز ايجاد مهدهای كودک هستند، چرا كه ايجاد مهدهای كودک با رويكرد دينی در اولويت سازمان بهزيستی قرار دارد
اخراج مربیان پیش‌دبستانی
اظهارنظر مسئولان سازمان بهزیستی درباره اعطای مجوز تاسیس مهدکودک به اماکن مذهبی یک روز پس از تجمع هزاران مربی مهدکودک و پیش‌دبستانی مقابل مجلس شورای(!) اسلامی در اعتراض به اخراج‌شان از آموزش و پرورش صورت می‌گیرد. در ماه گذشته این مربیان درچند نوبت مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده بودند
مدیرکل بهزیستی استان تهران ۱۵ فروردین ۱۳۹۱، از برخورد شدید با مهدکودک‌هایی که "برنامه‌های غیراخلاقی از جمله رقص و آواز به کودکان آموزش ‌می‌دهند" خبر داده بود.
سال گذشته نیز، سیاست‌های تفکیک جنسیت(دخترو پسر جدا ازهم) دولت(!) به مهد‌های کودک و دوره‌های پیش‌دبستانی رسید. وزارت آموزش و پرورش با ارسال بخشنامه‌ای اعلام کرد که اختلاط نوآموزان دختر و پسر در کلاس‌های پیش‌دبستانی و مهد‌های کودک ممنوع است!!!؟