۱۳۹۱ مرداد ۱۵, یکشنبه

نمونه ای دیگر از اختلاس مسئولان در خلافت اسلامی


بار دیگر عصر روز پنجشنبه 12 مرداد، (رئیس جمهور! خلافت اسلامی) با تهدید جناح مقابل به افشاگری، ادعا کرد حرفهای ناگفته ای دارد که طرح آنها در شرایط فعلی «به صلاح انقلاب و نظام نیست!». دعوت رقیب به رینگ بوکس همراه با مشت در هوا، از جمله شگردهای 7 ساله ی اوست
وی در سخن پراکنی خود در عصر روز 5 شنبه 12 مرداد گفت:«یک موقع می شود حرفهایی را گفت و گاهی اوقات نیز نمی شود چون مصلحت نیست!؟.»
تهدیدهای (او) برای افشای باندهای رقیب در حکومت در حالی است که خود به طور مرتب مورد بی مهری جناح مقابل قرار می گیرد. (او همین چنین) مدعی شده که اختلاسهای صورت گرفته را پیش بینی کرده بود.
از آن جایی که اختلاسهای صورت گرفته در بالاترین بخش نزدیگان و وابستگاه به قدرت صورت گرفته، می توان نتیجه گرفت همه باندهای حکومتی دستشان به آن آلوده است. بر همین منظر بُرِش بالای هِرَم قدرت در این اختلاسها مشارکت دارند. تا میزانی که باند (آقای رئیس جمهور!) در اختلاسها منافع دارد به مُشت بازی در فضا ادامه خواهد داد.
اختلاس در بنیاد شهید که به جای کمک به قربانیان جنگ، در پروژه های اقتصادی بزرگ شرکت دارد، از جمله اختلاسهایی است که در جدال باندهای حکومتی علنی شده است.
خبرگزاری حکومتی مهر روز شنبه 14 مرداد، از کشف یک اختلاس 15 میلیارد تومانی در «بیناد شهید» خبر داد. بر اساس گزارش روزنامه خراسان، «یکی از مدیران با سابفه این بنیاد متهم است با یند سازی و تقلب 15 میلیارد تومان به جیب زده است.»
بر اساس این گزارشها این اختلاس از بخش «پرداخت حق بیمه افراد تحت پوشش بنیاد»، یعنی قربانیان جنگ، صورت گرفته است


iranpressnews.com