۱۳۸۹ آبان ۳۰, یکشنبه

یکی از آخوند های " جامعه مدرسین!!!" : دختران ورزشکار را به مسابقات نفرستید!؟


درخشش دختران ورزشکار ايران در بازی های های آسيايی" گوانگژو"، بهترين نتايج را برای زنان ايرانی از انقلاب اسلامی تا امروز رقم زده است
قهرمانی خديجه آزاد پور در رشته ساندا، نايب قهرمانی تيم تيراندازی دختران، مدال برنز تيم روئينگ و مدال های دختران تکواندوکا، از جمله عوامل صعود ورزش کاروان ايران به رده چهارم جدول رده بندی مدال های در بازی های آسيايی ۲۰۱۰ گوانگژو بوده است.
آخوند سيدمحمد غروی، عضو شورای مرکزی جامعه مدرسين حوزه علميه قم ،با انتقاد از صدا و سيما به خاطر پوشش و پخش تصاوير مربوط به ورزش بانوان در رقابت های گوانگژو گفت: «از مسئولان می ‌خواهم که در مورد حضور بانوان در مسابقات جهانی تجديدنظر کنند.!!!»
پس از المپيک ۲۰۰۸ پکن نيز علم الهدی امام جمعه مشهد در خطبه های نماز جمعه، در واکنش به اعزام چند دختر ورزشکار به المپيک پکن و پرچمداری هما حسينی در مراسم افتتاحيه گفته بود: «اين موضوع جنگ با ارزش ها و آماده سازی مردم برای فرج امام زمان است، آيا می فهميد چه می کنيد؟»
علم الهدی که اظهاراتش در حين برگزاری بازی های المپيک، بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشت، در ادامه گفته بود: «اين که زن را جلودار می کنيد، غير از سرپيچی از فرمايشات معصومان است؟ با اين که جمعه اول ماه شعبان زمانی برای احيای ارزش های دينی است، در اين روز در عرصه بين المللی حرکتی تند و ضد ارزشی انجام می شود.»
حالا سيدمحمد غروی نيز يکی ديگر از منتقدان معمم ورزش زنان در حکومت است که به خبرگزاری ايسنا می گويد: «ورزش برای همه مفيد است و شايد برای خانم‌ها از اولويت ويژه‌ای برخوردار شود!!!- ولی بايد توجه داشت که مسابقات به خصوص جهانی آميخته با يکسری لوازم و ملزومات است که با ارزش‌های اسلامی ما سازگار نيست. از اين رو به صورت جدی از مسئولان ورزشی خواسته می شود که در مورد اين حضور يعنی حضور بانوان در مسابقات جهانی تجديدنظر کنند.»
غروی درباره «لوازم و ملزومات» مورد انتقادش در مسابقات برون مرزی توضيحی نداده و مصاديق ناسازگاری های ورزش خانم ها با ارزش های مورد نظر جمهوری اسلامی ايران را نيز شرح نداده است.
اين عضو شورای مرکزی جامعه مدرسين حوزه علميه قم تاکيد کرده است: «مسوولان بايد بدانند پيامد راهی که در پيش گرفته‌اند قابل کنترل نيست!! و مناسب نيست که آن را ناديده بگيرند!. شاهد آن نيز برخی از کارهايی است که در اين مسابقات صورت گرفت و در تلويزيون نيز مردم آن را مشاهده کردند و اين اقدامات با انديشه اسلامی سازگار نبود و از تلويزيون جمهوری اسلامی ايران اين انتظار نبود که برخی از تصاوير را نشان دهد و باعث خدشه‌دار شدن قلوب دين‌داران(!!) شود.»
اشاره غروی به لحظات کوتاهی بود که مسابقات ورزشی برای مدتی کوتاه قطع می شد و دختران رقصنده چينی در محوطه سالن حاضر می شدند.
صدا وسيمای خلافت اسلامی به رغم حساسيت های فراوانی که در حذف اين صحنه ها دارد و تمام مسابقات برون مرزی را با تاخيرهای بالای هفت ثانيه پخش می کند، در گوانگجو در چند نوبت از سانسور اين تصاوير بازماند و برای يک تا سه ثانيه، آن را به روی آنتن فرستاد.

_______________

باین اظهار نظریک ایرانی ساکن اروپا توجه کنید*
توسط: kk
حکومت اسلامی کاری کرده که بسیاری از اسلام متنفر بشوند و در اینده ایران ازاد اسلام را بکل از قوانین کشوری و پرورشی کنار گذاشته و ایران را بدون دین رسمی اعلام کنند و اخوندیسم را به این شکل فعلی ممنوع اعلام کنند.. هرچه بیشتر معممین اسلامی از این نوع نظرها بگویند به سود ایران اینده بدون اسلام است امیدوارم نسلی در ایران بوجود بیاید ... اگر میخواهد مدرن بشود و در دموکراسی زندکی بکند