۱۳۸۹ اردیبهشت ۳۱, جمعه

تنها در یکماه ، حکم سه و نیم قرن زندان و7 حکم اعدام در خلافت اسلامی صادر شده است!؟

صدور و تائید بیش از سه و نیم قرن زندان و 7 حکم اعدام در یک ماه از سوی دستگاه قضائی!؟

قوه قضائیه! (خلافت) اسلامی ، در طی ماه گذشته برای بیش از 100 تن از فعالین عرصه های مختلف اجتماعی بیش از سه و نیم قرن زندان و 7 حکم اعدام صادر کرده است.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، بر اساس آمار ارائه شده از سوی واحد آمار، نشر و آثار مجموعه فعالان حقوق بشر در (خلافت اسلامی)، دستگاه قضایی در اقدامی بی سابقه در یک ماه اخیر، برای بیش از 100 تن از فعالین عرصه های سیاسی، مدنی، دانشجویی، زنان، اقلییت های قومی و مذهبی بیش از سه و نیم قرن محکومیت زندان (364 سال ) و 1028 ضربه شلاق و 60 سال محرومیت از فعالیت سیاسی و اجتماعی بیش از 3.7 میلیارد ریال جریمه نقدی و 7 حکم اعدام را صادر و یا تائید کرده است!؟

این در حالیست که در همین ماه، پنج زندانی سیاسی در زندان اوین اعدام شده اند.

هم چنین فشارها بر زندانیان سیاسی و خانواده های ایشان طی ماه اخیر با افزایش قابل توجهی روبه رو شده است، بطوری که دست کم 10 زندانی به صورت انفرادی و 3 مورد اعتصاب غذای دسته جمعی در طی اردی بهشت ماه به ثبت رسیده است.

بر اساس شواهد موجود و اقدامات مذکور به نظر می رسد با توجه به اینکه در آستانه ی خرداد ماه و سالروز اعتراضات مردمی به نتایج دهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری(!) قرار گرفته ایم، دستگاه قضایی امنیتی رویه ای جدید را در پیش گرفته و در صدد سرکوب کامل جامعه مدنی کشور است