۱۳۸۷ خرداد ۲۸, سه‌شنبه

اين بچه را من نكاشتم ..... خدا كاشت !!0


تلخ نوشته هاي يك : مشهدي "0

اقا اینقدر اَش شور شده که فلانی توی فینال گل میزنه بعد مصاحبه میکنه میگه این گل رو من نزدم خدا زد !0

این روزا این قدر اسم خدا و پیغمبر و امام زمان و ائمه دست مالی هر کس و ناکس شده که ادم حالش به هم میخوره از اینهمه ادعای مقدس مابی !0
البته کار امروز و دیروز هم نیست ها …سی ساله که اینجوریه !- یه زمانی گفتن خرمشهر رو خدا ازاد کرد … اقا والله خرمشهر رو خدا ازاد نکرد ! ای کاش اونایی که این حرف رو زدن بودن و میدیدن کیا خرمشهر رو ازاد کردن ! خدا هیچکاری نکرد …هیچکار !0
تو جبهه هم که بودیم هی این بلند گو میگفت : ای لشگر صاحب زمان اماده باش … اماده باش ! ماها هم همه ذوق میکردیم که اره ما لشگر صاحب زمانیم ! هی گفتن دست خدا بر سر ماست… دست خدا بر سر ماست ! والله دست خدا بر سر ما نبود که هیچی دست ..... هم بر سر ما نبود !- این حرف ها مال سران(!) مذهبی بود و کم کم باب شد ! 0
رییس جمهور!!(امروز) مون بند کرده به امام زمان و هی یقه خدا رو گرفت کشید توی کارای دولت ! هی از امداد غیبی گفتن … هی بند کردن به مقدسات !0
اقا اینقدر اَش شور شده که فلانی توی فینال گل میزنه بعد مصاحبه میکنه میگه این گل رو من نزدم خدا زد ! جل الخالق …خدای فوتبالیست ندیده بودم دیگه …اونم سر زن !- یا تیم ملی به سوریه گل میزنه مربی تیم میگه الطاف حضرت زینب و رقیه بود !0
این بچه های پیام خراسان هَتکشون پَتک شد تا اومدن تو لیگ برتر بعد مربی شون میگه اقا امام رضا این تیم رو برد لیگ برتر !- اقا استقلال قهرمان جام حذفی شده مربیش میگه استقلال رو خدا قهرمان کرد ! -ای بابا … بس کنید دیگه تو رو به همون خدا !0
اقا من اون خدا و پیغمبری که بیان گل بزنن یا تیم فوتبالو ببرن لیگ برتر قبول ندارم … میترسم فردا یکی بچه اش نابغه بشه بگه این بچه رو من نکاشتم خدا کاشت !.... والله بخدا … از این ادم دوپای ریاکار(حقه باز) و" مفت خور" كه در اين سالها (كارشان همه خدعه و نيرنگ است) هر چی بگی بر میاد