۱۳۸۴ تیر ۲۱, سه‌شنبه

شروع گردهمايی در مقابل دانشگاه تهران برای آزادی زندانیان سیاسی
بنا به گزارشهای رسیده , هزاران تن از مردم آزاده تهران بعداز ظهر امروز بدعوت شماری از گروهها برای آزادی زندانیان سیاسی در مقابل در اصلی و خیابانهای اطراف دانشگاه تهران گرد آمده اند. به رغم حضور گسترده نیروهای حکومتی , تظاهرکنندگان به تجع اعتراضی خود ادامه می دهند

ضرب و شتم وحشیانه تظاهرکنندگان در مقابل دانشگاه تهران
بنا به گزارشهای رسیده , درگیری همچنان بین ماموران حکومتی و آزادیخواهانی که تلاش می کنند در مقابل دانشگاه تهران تجمع اعتراضی برگزار کنند , ادامه دارد. جمعیت زیادی در اطراف دانشگاه بطور پراکنده حضور دارد.

حمله مزدوران رژیم با گاز اشک آور به تظاهرکنندگان در تهران
بنا به گزارشهای رسیده , دقایقی پیش ماموران حکومتی با گاز اشک آور به تظاهرکنندگانی که در اطراف دانشگاه تهران روبروی سینما بهمن بر روی زمین تحصن کرده بودند هجوم برده و به گفته شاهدان عینی محل پر از دود گاز اشک آور شده است.
گزارشها حاکیست تظاهرکنندگان سپس خود را به محل دیگری منتقل کرده و هم اکنون در مقابل در اصلی دانشگاه بر روی زمین نشسته دست به تحصن زده اند.

توپ تانک بسیجی دیگر اثر ندارد
بنا به گزارشهای رسیده , با پیوستن جوانان به دانشجویان و زنان مبارز در اطراف دانشگاه تهران , تظاهرات گسترده ای هم اکنون در میدان انقلاب و خیابانهای اطراف دانشگاه در جریان است.
جوانان برخی خیابانها را مسدود کرده و شعار می دهند توپ تانک بسیجی دیگر اثر ندارد.
گزارشها حاکی از درگیری شدید بین ماموران و جوانان است. تعداد دستگیرشدگان نیز افزایش یافته است.
و...... اما گزارش (بازتاب) حاج رضائي در باره تظاهرات ؟
ناآرامي در مركز تهران
خبرنگار بازتاب گزارش داد، تجمع عصر امروز خانواده زندانيان سياسي و دفتر تحكيم وحدت شاخه علامه به بروز ناآرامي در مركز شهر تهران منجرشد.بنابراين گزارش تجمع 150 نفر از دانشجويان و خانواده هاي زندانيان سياسي در مقابل دانشگاه تهران پس از گذشت ساعتي به ازدحام و ناآرامي در مركز شهر تهران منجر شد.ازحدود ساعت 30و17 دقيقه عصر امروز باعملكرد تحريك آميز مامورين انتظامي اين تجمع به ازدحام گسترده شهروندان منجر شد.مامورين انتظامي برخلاف سالهاي اخير به برخوردهاي خشن باعابرين پياده پرداختند و اين برخوردها به تجمع حدود هزار وپانصد تن از شهروندان منجرشد.شليك تعدادي گاز اشك آور نيز بر ايجاد ناآرامي در منطقه ميدان انقلاب افزود.
********

بهم ريزي و ناتواني و چند دستگي و زبوني و زور و ذلت . از سر و روي عوامل و عناصر انتظامي مي ريزد 0
*******

'نگرانی' رئيس جمهور آمريکا از وضعيت اکبر گنجی

درحالی که تهران در روز سه شنبه شاهد درگيری پليس با تظاهرکنندگان حامی اکبر گنجی بود، کاخ سفيد گفته است که رئيس جمهور آمريکا به شدت نگران حال اين زندانی است0
^^^^^^^^^^^
چقدر خوبه كه (ديگران) هم به فكر (ما) هستند ؟!0