۱۳۹۱ آذر ۲۲, چهارشنبه

تجاوز به حریم خانواده‌های زندانیان سیاسی و مجازات آنان در(خلافت اسلامی) ایران

پیشنهاد طلاق از سوی بازجوی پرونده علیرضا رجایی به همسر وی و ممنوعیت ملاقات ژیلا بنی‌یعقوب با همسرش و شبنم مددزاده با برادرش که آنها هم در زندان هستند، آخرین نمونه‌های تجاوز به حریم خانواده‌هاست.
این بار نوبت همسر علیرضا رجایی زندانی ملی مذهبی است که مورد آزار بازجویان همسرش قرار بگیرد!. علیرضا قدیانی زندانی سیاسی در نامه‌ای که سایت کلمه آن را منتشر کرده این خبر را فاش کرده است.
آقای قدیانی در نامه خود نوشته که بازجوی علیرضا رجایی به همسر او گفته که قصد دارد این زندانی را به زندان رجایی‌شهر یا برازجان تبعید کند و بهتر است او از همسرش طلاق بگیرد. نام این بازجو "علی اوسط" عنوان شده است.
ابوالفضل قدیانی در نامه خود رئیس قوه قضائیه (خلافت) اسلامی را خطاب قرار داده و نوشته: «اگر شما و سایر مسئولین ارشد نظام، کمترین غیرتی داشتید، این بازجویان کثیف با اقداماتی بسیار کمتر از این آنچنان مجازات و رسوا می‌شدند که دیگر این بی‌دینی‌ها و اقدامات ضداخلاقی امکان بروز پیدا نمی‌کرد».
این زندانی سیاسی که در رژیم گذشته نیز زندانی بوده تصریح کرده که در آن زمان با وجود شکنجه‌های فراوان برای زندانیان، کسی کاری به خانواده زندانیان نداشت و مشکلی برای آنان به وجود نمی‌آمد.
ابوالفضل قدیانی سپس ادامه داده: «متاسفانه این ننگ ابدی برای این نظام استبداد دینی است که برای رسیدن به اهداف خود استفاده از هر وسیلهٔ غیر انسانی را مجاز می‌شمارد و هر آزار و اذیت و فشاری را بر خانواده‌های زندانیان سیاسی مجاز می‌شمارد که اوج سقوط اخلاقی و انسانی صاحبان قدرت را نشان می‌دهد».
به نوشته‌ی سایت کلمه بازجوی فوق‌الذکر به طور مرتب با همسر جوان آقای رجایی تماس می‌گیرد و به بهانه‌های مختلف او را فرا می‌خواند!!.
علیرضا رجایی فعال ملی‌مذهبی و مدیر انتشارات "گام نو"ست. او همچنین دبیر گروه سیاسی روزنامه‌های اصلاح‌طلب جامعه، توس و نشاط بوده است. آقای رجایی در انتخابات مجلس ششم به عنوان نماینده تهران به مجلس راه پیدا کرد اما در بازشماری آرا توسط شورای نگهبان نام او حذف و به جایش غلامعلی حداد عادل به مجلس فرستاده شد...