۱۳۹۱ شهریور ۱۶, پنجشنبه

تنها در ۷ سال اخیر نیمی از درآمد تاریخ نفت ایران صرف واردات کالا شده !!؟


در ۷ سال گذشته دولت احمدی‌نژاد ۴۰۰ میلیارد دلار کالا وارد کرده است. این دولت نیمی از کل درآمد نفتی ایران را در اختیار داشته است.
به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر ترکان معاون اسبق وزارت نفت (خلافت) اسلامی ایران روز سه‌شنبه ۱۴ شهریور اعلام کرده بود کل درآمد ۱۰۳ ساله نفت ایران ۱۱۱۶ میلیارد دلار بوده است که با افزایش قیمت نفت، سهم دولت نهم و دهم از این درآمد ۵۳۱ میلیارد دلار یعنی بیش از نیمی از درآمد نفتی کل تاریخ ایران بوده است.
به گفته این معاون اسبق وزارت نفت،درآمد نفتی ایران پیش از انقلاب در مجموع ۱۴۰ میلارد دلار بوده است. بر این اساس مجموع درآمد‌های نفتی ایران را از ابتدای انقلاب اسلامی در سال ۵۷ تا پایان فعالیت دولت هشتم محمد خاتمی حدود ۴۴۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار محاسبه شده است.
این عضو سابق کابینه دولت نهم از افزایش وابستگی بودجه دولت (؟!) (خلافت) اسلامی به درآمدهای نفتی در دو سال گذشته خبر داد و در اماری مشابه با امار ارائه شده توسط رئیس گمرگ اعلام کرد: «از سال ۱۳۸۴ تا پایان سال گذشته بیش از ۴۸۳ میلیارد دلار درآمد نفتی صرف واردات کالا از خارج کشور شده است


________________________

باین ترتیب ، کدام یک از قدرت های بزرگ ، کشورهای صنعتی و یا غارتگران بین الملی که درپوشش (رعایت حقوق بشر!) در ابعاد و اشکال مختلف ثروت ملی مردم محروم را به یغما میبرند از چنین مشتریانی با این همه خیر و برکت!! بدشان میآید؟ و مستقیم و غیر مستقیم جانبدار و حامی شان نیستند!!؟،