۱۳۹۱ مرداد ۴, چهارشنبه

ایران اسلامی؛ بعد از افطار، پذیرایی ویژه با صیغه ساعتی !



خدمات ویژه مرکز صیغه در ماه رمضان!؟
خرداد ماه امسال رسانه‌ها از فعالیت مرکزی خبر دادند که در کار "صیغه ساعتی" است و مدیرش(!) هم ادعا می‌کند کارش کاملا مطابق با قانون و موازین شرعی است و با دریافت ۴۰ هزار تومان کارمزد، روزی بیش از ۲۰ قرار صیغه ترتیب می‌دهد!؟.
با بالاگرفتن ماجرای این مرکز اینترنتی صیغه، وزارت ارشاد اعلام کرد این سایت تنها به‌عنوان وبلاگ در ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی ثبت شده است و هیچ مجوزی از وزارت ارشاد و وزارت ورزش و جوانان ندارد. نام این سایت هم به کمیته بررسی مصادیق جرائم رایانه‌ای ارسال شده و با شکایت رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات(فتا) رسیدگی به پرونده گردانندگان سایت را آغاز کرده است. اما این سامانه اینترنتی تا تاریخ 3 مرداد هم به روز شده و آگهی‌هایی متناسب با حال و هوای ماه رمضان هم دارد؛ از جمله اینکه متقاضیان "بعد از افطار" پذیرش خواهند شد.
یکی از آخرین آگهی‌ها مربوط به خانمی ۲۴ ساله و مطلقه است که قد خود را ۱۷۴ و وزنش را ۶۸ اعلام کرده و نوشته که "با شرط عدم دخول" حاضر است صیغه شود. در توضیحات هم آمده که "ایشان به صورت عقد یک ساعته با شرط عدم دخول پذیرای مهمانان هستند و اگر کسی به ایشان پیشنهاد دخول بدهد، با وی برخورد و از پذیرش بعدی وی جلوگیری می‌شود." این خانم برای هر ساعت عقد موقت ۱۰۰ هزار تومان علاوه بر هزینه ۴۰ هزارتومانی مربوط به مرکز، دریافت خواهد کرد.
همه در پی ازدیاد ازدواج
سال‌هاست که تشویق و ترویج ازدواج به عنوان راه حلی حکومتی برای آسیب‌های اجتماعی تجویز می‌شود و مراجع دولتی و عقیدتی نسبت به کم شدن نرخ ازدواج و یا بالا رفتن سن ازدواج ابراز نگرانی می کنند. به تازگی نتایج تحقیقی بر روی ۲۰۶ دانشجوی مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه‌های تهران منتشر شده که بر طبق آن "۷۵ درصد پسران از طریق دوستی با دختران نیازهای خود را ارضا می‌کنند و تمایلی به ازدواج ندارند
."