۱۳۹۱ مرداد ۷, شنبه

امام جمعه مشهد : بجای خوردن مرغ ، اشكنه پياز داغ" بخورید !!!؟


استاندار تهران گفت قیمت مرغ تک‌نرخی شده و هر کیلو ۵۲۰۰ تومان است!... این درحالی است که رسانه‌ها هزينه تمام‌شده توليد یک کیلو مرغ را ۷۱۰۰ تومان اعلام کردند... امام جمعه مشهد هم می‌گوید مردم به‌جای مرغ، "اشكنه پياز داغ" بخورند!!؟>.



استاندار تهران گفته است از روز شنبه ۷ مرداد، قيمت مرغ در تمام استان‌های ایران "تک‌نرخی" شده و با قيمت ۵۲۰۰ تومان به فروش خواهد رسید!؟


قیمت اعلام شده توسط استاندار تهران برای هر کیلو مرغ ۵۲۰۰ تومان، در حالی است که به گزارش خبرگزاری ایسنا هزينه تمام‌شده توليد مرغ در ایران با توجه به قیمت فعلی كنجاله سويا (خوراک طیور)، كيلويی ۷۱۰۰ تومان است




اظهارنظر امامان جمعه درباره مرغ


در این میان برخی امامان جمعه و روحانیان مردم رابه نخوردن مرغ و جایگزینی آن با خوردنی‌های دیگر تشویق کــــــــردند!؟


از جمله احمد علم‌الهدی(!) امام جمعه مشهد، روز جمعه ۶ مرداد توصیه کرد اگر مرغ در دسترس نیست !!..مواد پروتئینی دیگری همچون "اشكنه پياز داغ" جایگزین کنند.


پیش از این مکارم شیرازی، یکی از مراجع تقلید(!!!) ایران نیز روز شنبه ۳۱ تیر در سلسله مباحث تفسیری خود در ماه رمضان گفته بود: «من بدون اینکه تحریم کنم، تصمیم گرفتم مرغ نخورم. مردم به خرید مرغ اصرار نکنند، اطبا گفتند مواد گوشتی مناسب نیست!!؟.»


احمد خاتمی: "آخ" هم نگویید


همچنین احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان ، چند هفته پیش با اشاره به "گرانی‌های بی‌سابقه" خطاب به مردم گفته بود: «گرانی‌های فزاینده مایه درد و رنج ماست!، اما اگر شما آخ بگویید، دنیای استکبار خواهد گفت به اهداف خود رسیده،‌ از این رو شما آرزوی یک آخ را بر دل دشمن بگذارید و صبوری کنید!؟