۱۳۹۱ خرداد ۲۰, شنبه

دو زاری آقایون یکی یکی داره میافته !!؟** در کشور یا اختلاس است و یا به جان هم می‌افتیم و باندبازی می‌کنیم



سحام نیوز: آیت الله جوادی آملی ظهر پنجشنبه در دیدار با اعضای جامعه اسلامی مهندسان با ایشان در سخنانی با بیان اینکه تا قانونگذار منبع شناس نباشد دستش خالی است و عرفی فکر می کند عنوان کرد: ما با این همه امکانات در کشور فقر زیادی داریم؛ کشوری که این همه آب و خاک دارد( منابع عظیم نفت و گاز)( که دارد به یغما میرود) و در عین حال عده زیادی هم فقیر هستند-.
به گزارش خبرگزاری مهر، وی افزود: کشور ما چهار فصل است؛ آب فراوان دارد!! که به دریا هرز می رود، خاک فراوان ولی در عین حال بیکار و فقیر هم در آن موج می زند؛ ضعف مدیریت یعنی همین؛ امکانات فراوان، درگیری زیاد و عده ای هم بیکار و فقیر و نتیجه این است که روزی تازیانه این کار را خواهیم خورد.
این مفسر قرآن ادامه داد: با این همه امکانات در کشور یا اختلاس است و یا به جان هم می افتیم و باندبازی می کنیم.
وی تاکید کرد: مسئله فقر و گرانی چیزی نیست که عادی از کنار آن بگذریم و توقع داشته باشیم با موعظه و اخلاق بتوان جوانان بیکار و فقیر را رام کنیم؛ این توقع بیجایی است.
این مرجع تقلید(!) با بیان اینکه تا ما منبع علمی نداشته باشیم معنای عدل روشن نیست تصریح کرد: در این صورت نه امنیت است و نه استقلال و نه مساوات و نه مواسات خواهد بود و وقتی منبع نباشد به دلخواه قانون می گذاریم.
در پی سوء مدیریت وضعیت اقتصادی در کشور در حالت بحرانی قرار دارند. آمار رسمی منتشر شده از نرخ بیکاری و تورم، نگران کننده است
.