۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۰, چهارشنبه

دوباره تابستان آمد و هوا روبگرمی گذاشت و خبر مبارزه با تهاجم تکرارشد!!



فرمانده! نیروی انتظامی! (خلافت) اسلامی از بالا رفتن قتل و جنایت در کشور خبر داده است ...نیروهای انتظامی بیش از هر زمان در اندیشه‌ی تدارک (آزار و توهین و تحقیری تکراری) با نام " تهاجم فرهنگی " گسترده هستند تا بنا به ادعای خودشان ،همچنان که دراین سی وسه سال موفق شدند!!، "فرهنگ بدحجابی"را در جامعه ریشه‌کن کنند!!؟
این ادعا درسی وسه سالی که مدعیان حجاب ! حکم میرانند در آغاز فصل گرما شدت میگیرد و نمایشی ازتحجر و توهین نسبت به زنان اجرا میشود
احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی، از رشد میزان "دعوا" در ایران خبر داد. او که روز سه‌شنبه (۱۹ اردیبهشت) در نشست فرماندهان پلیس (خلافت) اسلامی سخن می‌گفت، اظهار داشت که در چند سال گذشته، دعوا و درگیری در ایران رو به افزایش بوده که به گفته‌ی او "نرخ قتل در کشور" را نیز بالا برده است.
به نظر فرمانده‌ی نیروی انتظامی، «افزایش نزاع تابع تورم، شرایط جوی(!!) و خشکسالی(!!) و در برخی از مناطق به علت مشکلات فرهنگی و کاهش آستانه‌ی تحمل است!!؟(جامعه ای که افراطیون متحجر برآن حکم میرانند، تلخی وتندی و خشونت و نزاع و قتل و آشفتگی، امری بدیهی و طبیعی خواهدبود)!؟».
احمدی مقدم از شیوه‌ها و امکانات مقابله با نزاع و درگیری چیزی نگفت. او در نشست فرماندهان پلیس پیشگیری اظهار داشت: «این پلیس ده‌ها وظیفه خدماتی!! به مردم ارائه می‌کند.» وی تصریح کرد: «از این پس باید در فرودگاه‌ها با مانکن‌های بدحجاب برخورد شود!!؟».
مصادیق "بدحجابی"
انواع "خدمات" نیروهای انتظامی در سخنان برخی از مقامات (خلافت) اسلامی بازتابی روشن‌تر داشت و از حرکاتی تازه در مبارزه با "بدحجابی" حکایت دارد.
از جمله احمد رضا رادان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی!، چند نمونه از "مصادیق بدحجابی" را معرفی کرد: "لباس تنگ و چسبان، روسری که از دو سوی آن موی سر مشخص باشد، مانتوی بالای زانو و شلوار تنگ!!؟