۱۳۹۰ آذر ۲۹, سه‌شنبه

گند گار بد جوری در آمده است


شیخ حسین انصاریان، واعظ سرشناس جنوب تهران که تا چند ماه پیش خطابه های وی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش می شد، دیروز برای سومین بار در یکسال گذشته به (رئیس جمهور!) و آنچه که "رواج ریا و دروغ" می داند حمله کرد.
به نوشته آفتاب نیوز او ضمن سخنانی در مسجد "حظیره! " یزد گفته است: "مسلمان واقعی کسی است که تمامی مسلمانان از دست و زبان او در امان بوده و آسیب و ضرر نبینند. با این ملاک، باید دید از ۷۰ میلیون مسلمان در کشورمان چند نفر مسلمان واقعی هستند؟.... شما حساب کنید چه دست‌هایی به ناحق علیه دیگران بر روی کاغذ می‌آید و چه دست‌هایی که به ناحق امضاء می‌کنند. چه دست‌هایی سرقت می‌کنند، اختلاس می‌کنند، رشوه می‌گیرند. چه دست‌هایی اسناد قلابی درست می‌کنند و هزار میلیارد هزار میلیارد در روز روشن می‌دزدند. به ناحق روی مردم بلند می‌شوند و مردم را به ناحق کتک می‌زنند".
شیخ حسین انصاریان افزوده: "آنقدر زشتی، دروغ از بین رفته که در خبر دادن به ملت و در وعده دادن هم به مردم دروغ می‌گویند


انصاریان در ادامه گفته: "مسلمان واقعی کسی است که مردم از زبان او در امان باشند. در جامعه ۷۰ میلیونی ایران روزانه چند دروغ و غیبت داریم؟....در خبر دادن به ملت دروغ می‌گویند و در وعده دادن هم به مردم دروغ می‌گویند. در کشورمان چقدر غیبت کردن، فحش دادن، تحقیر کردن، مسخره کردن و افترا بستن داریم؟"
این (ملا) که در میان شهروندان جنوب شهر تهران طرفداران زیادی دارد، پیش از این در ماه رمضان نیز در مراسمی مذهبی از


رئیس جمهور!) دروغگویی وی و تلاش بسیاری از مسئولان برای حفظ پست و مقام به شدت انتقاد و از مردم طلب بخشش کرده بود.
او گفته بود: "ما که شعار دادیم، منبر رفتیم، براي انقلاب بیانیه دادیم، شما مردم را تشويق به انقلاب كرديم، دنبال میز و پست نبودیم و نیستیم!!. ما وقتي به دنبال انقلاب و پيروزي آن بوديم،چنين وضعی که در كشور پیش آمده را نمی خواستیم. مردم! ما را ببخشید؛ ‫ما به شما وعده هایی دادیم که عملي نشد. نمی خواستیم شما در فشار باشید. ما نمی خواستیم فساد و گرانی، گريبان مردم را بگيرد".
سخنان وی در آن زمان بازتاب گسترده ای در محافل سیاسی و رسانه های منتقد داشت تا حدی که خبرگزاری فارس، نزدیک به منابع امنیتی ـ نظامی، را وادار به انتشار مصاحبه ای جعلی با انصاریان کرد تا به نقل از وی گفته هایش را تکذیب کند.
در مصاحبه جعلی فارس به نقل از حسین انصاران که از وی به عنوان "کارشناس دینی" یاد شد، آمده بود: "ضمن انتقاد از تحريف‌ سخنانم كه در شب بيست وسوم ماه مبارك رمضان ايراد شد باید بگویم كه به خاطر جريان انحرافي و وضعيت حجاب از مردم عذرخواهي کردم.: من شب بيست و سوم ماه مبارك رمضان مطالبي را درباره روز قدس، فلسطين و شهدا گفتم اما نمي‌دانم چرا اين سايت‌ها كه به تحريف بخشي از سخنانم پرداخته‌اند، مطالب ديگر را منتشر نكرده‌اند".
اما پس از انتشار این متن در خبرگزاری فارس، دفتر شیخ حسین انصاریان با انتشار اطلاعیه ای ضمن تکذیب مصاحبه با خبرگزاری فارس، چنین نوشت: - باتوجه به ضرورت و اهمبت اطلاع رساني كامل و صحيح در مورد سخنان حضرت استاد انصاريان از تمامي خبرگزاري ها وسايت ها و مطبوعات درخواست مي شود مطالب مربوط به معظم له را فقط از پايگاه اطلاع رساني دفتر ايشان ـ سايت رسمي دريافت و اخذ نمايند و از انعكاس مطالبی كه به تاييد اين دفتر نرسيده است خود داري فرمايند.با احترام، لازم به تذكر است در ماه مبارك رمضان و خصوصا در روزهاي اخير حضرت استاد انصاريان هيچ گونه مصاحبه وگفتگوي رسمي با رسانه ها و خبرنگاران آن ها نداشته اند وسخنان استاد در شب قدر بيست و سوم رمضان عينا مطالبي است كه در سايت ايشان آمده است و هر مطلب مغاير با آن مورد تاييد نمي باشد".
اما خبرگزاری فارس پس از آن ضمن توضیحی نوشت: "ما اعلام می کنییم كه صوت كامل اين مصاحبه به همراه تاييد محتواي آن توسط حاضرين در محل مصاحبه را به طور كامل در اختيار داریم. اما از آنجا كه احتمال دارد برخي اعضاي دفتر ايشان بدون اطلاع از اين مصاحبه، اطلاعيه مذكور را در سايت حجت‌الاسلام انصاريان منتشر كرده باشند، فعلا از انتشار آن خودداري مي‌كند تا احياناً اين اطلاعيه توسط اعضاي دفتر ايشان اصلاح شود. در غير اينصورت به دليل جلوگيري از سوءاستفاده عناصر ضدانقلاب و فتنه‌گر، خبرگزاري فارس عليرغم ميل باطني اقدام به انتشار كامل صوت مصاحبه اقدام خواهد كرد".
گفتنی است خبرگزاری فارس، هرگز فایل مورد ادعای خود را منتشر نکرد


_____________________

آشفتگی و بهم ریزی و هرج و مرج اکنون به اوج خود رسیده است**