۱۳۹۰ خرداد ۱۱, چهارشنبه

مرده میبرن ، کوچه به کوچه !؟



برادر جان این(تیپ!) مسلمان‌های(فعلا ایرانی!) چه آنهایی که جن گیر و رمّال هستند، مثل ایل و طایفه (دولتی ها !) وچه پیرو ولایت (خیلی فقیه!) و چه آنها که از نوع فریب کار ملی(!) مذهبی هستند، فرقی نمی‌کند! اینها جملگی یک چیز را مشترکاً می‌پرستند و آن هم مرده است.
اسلام دین مرده پروری و مرده پرستی است به همین دلیل هم اگر کسی بجای مردن زودتر با زور میرانده شود، تبدیل می‌شود به مرده مرغوب!....؟

آره برادر جان درست خواندی! در (این) اسلام مرده هم بر چند نوع است و اقسام مختلف دارد. مرده بی کس و کار، مرده با کس و کار، مرده منفور، مرده مرغوب و خلاصه مدل های دیگر مرده که شما اگر باهوش باشی یقینا دسته بندی‌های دیگر مرده‌ها را هم می‌شناسی.
ملت مرده پرور ایران اسلامی همین را کم داشت که سحابی بمیرد و در راه به خاک سپاری‌اش فرزندش هم میرانده شود یا بر اثر قضا و قدر بمیرد تا مسلمانان خصوصا از نوع ایرانی آن، شهیدی بسازند از او که بیا و ببین!؟
برادر جان! اگر برای ایران دل می‌سورانی و برای آینده آن نگران هستی، (نگاه) به این مرده‌ها و مرده پرست‌ها نکن، بگذار اینها خود یکدیگر را تکه پاره کنند تا بلکه ایران ما روی شادی و زندگی را دوباره ببیند، در غیر این صورت این داستان مرده پرستی و مرده پروری تا ابد دوام خواهد یافت.

وبلاگ ، خسن آقا /http://blog.hasanagha.net/
* آنچه در پرانتز ها آمده است، ازاینجانب است