۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۹, دوشنبه




تهران - هفتاد هزارپلیس!(مردم آزار) برای بر قراری امنیت!(تحقیر و آزار همیشگی) به خیابانها میآیند
جرس: بدنبال انتقاد برخی از روحانیون(!) و اصولگرایان(!!) از وضعیت حجاب در جامعه،(دهن کجی حساب شده مردم) رئيس پليس امنيت اخلاقي(!!) از طرح امنيت اخلاقيمردم آزاری با حضور پررنگ 70 هزار نيروي پليس مردم آزار خبر داد
به گزارش فارس، احمد روزبهاني امروز در حاشيه نشست مردمي در مركز نظارت همگاني نيروي انتظامي و در جمع خبرنگاران گفت: طرح امنيت اخلاقي(مردم آزاری) هيچگاه تعطيل نشده و پليس( مردم آزارها) به وظايف خود در اين زمينه عمل مي‌كند اما با توجه به آغاز فصل گرما حضور پليس و گشت‌هاي امنيت اخلاقي از اين پس پررنگ‌تر(با آزار و توهین بیشتر) خواهد شد!؟.
وي ادعا کرد: بحث بدپوششي‌ها و مواردي از امنيت اخلاقي! باعث شده تا مطالبات مردم،!!و رسانه‌ها( روزی نامه ها) افزايش پيدا كند.
روزبهاني گفت:برخي فكر مي‌كنند كه پليس هيچ اقدامي در زمينه امنيت اخلاقي! و مقابله با بدحجابي!! انجام نمي‌دهد در حالي كه اين طور نيست و پليس به وظايف خود در اين زمينه با جديت عمل مي‌كند.
اين مقام نيروي انتظامي! تصريح كرد: نام گشت ارشاد را از روي ماشين‌هاي پليس حذف كرديم!! و اين گشت‌ها تحت عنوان پليس امنيت اخلاقي!! فعاليت‌هاي( مردم آزاری و توهین ) خود را ادامه مي‌دهند.
روزبهاني گفت: با توجه به آغاز فصل گرما و حجم انبوهي از مسافرت‌ها مطالبات(!!) مردمي در زمينه پوشش و امنيت اخلاقي افزايش يافته و به همين منظور حضور پليس در پارك‌ها، جنگل‌ها، حاشيه رودخانه‌ها، خيابان‌ها و ديگر اماكن افزايش مي‌يابد و طرح امنيت اخلاقي را كمافي‌السابق ( همراه با مزاحمت - توهین و آزار بیشتر)اجرا خواهيم كرد.
رئيس پليس امنيت اخلاقي!! بدون اشاره به شکست طرحهای امنیت اجتماعی طی سه دهه ( در30 سال)گذشته، گفت: از اين پس شاهد حضور پررنگ و پرتعداد گشت‌هاي امنيت اخلاقي(آزار و مزاحمت و توهین و تحقیر بیشتر) در خيابان‌ها و مراكز عمومي و تفريحي خواهيم بود تا به مطالبات مردمي!! پاسخ قانع‌كننده‌اي بدهيم.
وي اظهار داشت: پليس با ديش‌هاي ماهواره‌اي كه روي بالكن و پشت‌بام‌ها به صورت آشكار نصب شده و قابل رويت هستند یعنی بصورت پوشیده و دور از دید نباشد برخورد مي‌كند و اگر اين موضوع دوباره تكرار شود فرد خاطي به دستگاه قضايي!! معرفي خواهد شد.
تذكرات و برخوردهاي پليس براي بدپوشش‌ها شدت مي‌گيرد
رئيس پليس امنيت اخلاقي!! گفت: در بعضي از خودروها رانندگان زن اقدام به كشف حجاب مي‌كنند كه اين اقدام توجيه درستي نداشته30 سی سال توهین نتیجه اش بیزاری مردم از باورها و اعتقاداتی بوده است که قبل از شما مایه آرامش فکرو خیالشان بود و پليس ضمن توقيف خودرو با فرد خاطي برابر قانون اقدام مي‌كند و فرد خاطي را به دستگاه قضايي(!!) معرفي مي‌كند.
روزبهاني بدون اشاره به نقض صریح حقوق شهروندان توسط نیروی انتظامی مدعی شد: عدم رعايت حجاب زير پا گذاشتن حقوق شهروندي است!!! و در بحث استفاده از ماهواره نيز كه معضلات و مشكلاتي را براي كشور( برای شما که رفتارتان قرون وسطی هست) ايجاد كرده خود عدم رعايت حقوق شهروندي محسوب مي‌شود!!؟.
رئيس پليس امنيت اخلاقي!! گفت: پليس با هدف مقابله با تهاجم فرهنگي غرب (فرهنگ عرب یعنی همین رفتارشما) و فساد(فساد ارکان دست اندرکاران را گرفته و هر روز می بینیم که ابعاد بیشتری پیدا کرده است) با قدرت تمام وارد عمل شده و مبارزه خواهد كرد.
روزبهاني گفت: پليس فقط با مزاحمان نواميس و بدحجابان برخورد نمي‌كند بلكه با مزاحمان نوجوانان پسر نيز به شدت برخورد خواهد كرد.
اين مقام نيروي انتظامي درباره سگ‌گرداني نيز اظهار داشت: قانوني در مجلس شوراي اسلامي آماده تصويب است كه مشكلات قانوني براي برخورد با سگ‌گرداني را مرتفع مي‌كند.
وي اظهار داشت: سگ‌ها باعث ايجاد ناامني براي شهروندان مي‌شود(سگ پاسدار وفاست)وموجب ناراحتي برخي شهروندان مي‌شوند!!؟(چقدربه آسایش مردم توجه دارن!!؟)؟.
وي اظهار داشت: نيروهاي پليس امنيت اخلاقي به صورت محسوس و نامحسوس فعاليت خواهند كرد و افراد قانون شكن بدانند هر خودروي ( با زور و با ارعاب خلافت کردن ؟؟؟؟)شخصي مي‌تواند گشت نامحسوس باشد.