۱۳۹۰ اردیبهشت ۶, سه‌شنبه

تقلب " خلافت اسلامی ایران " در رقابت های فوتبال مدارس جهان




برنامه تلویزیونی ۹۰ از تقلب بزرگ وزارت آموزش و پرورش (خلافت) اسلامی ایران در رقابت‌های بین المللی مدارس جهان پرده برداشت.
دوشنبه شب عادل فردوسی پور با ارائه مدارکی درباره هویت تیم فوتبال دانش‌آموزی ایران در مسابقاتی که به میزبانی برزیل برگزار شد، تقلب تیم اعزامی از سوی(خلافت اسلامی ایران) را افشا کرد.
هفته گذشته رسانه‌های دولتی در ایران اعلام کردند: «تیم فوتبال دانش آموزی ایران در فینال بیست و دومین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان در برزیل با شکست مقابل تیم قدرتمند آلمان به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد.!»
طی این مسابقات نیز، در پی هر پیروزی ایران، بخش‌های مختلف خبری صداوسیما به پوشش نتایج می‌پرداختند.
ایران در این دوره از رقابت‌ها با تیم‌‎های آلمان، ایتالیا، شیلی و دانمارک در گروه D قرار داشت که به غیر از آلمان، دیگر حریفان اروپایی و آمریکایی خود را با شکست روبه‌رو کرد.
ایران در مرحله یک هشتم نهایی، بلغارستان را ۳-۰ و تیم ترکیه را در مرحله نیمه نهایی در ضربات پنالتی با نتیجه پنج بر چهار شکست داد و فینالیست شد.

دروغ بزرگ و تقلب بزرگتر
طبق مدارکی که برنامه ۹۰ ارائه کرد، این رقابت‌ها، نه جام جهانی دانش آموزان بلکه «رقابت‌های بین‌المللی مدارس» بود، اما صداوسیما و رسانه‌های دولتی با استناد به اخبار روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، این رقابت‌ها را جام جهانی نامیده بودند.
اما تقلب بزرگتر زمانی رخ داده است که ایران با زیر پا گذاشتن آیین‌نامه و مقررات رقابت‌ها، با تیم ملی نوجوانان که اعضای آن در مدارس مختلف ایران تحصیل می‌کنند، عازم این مسابقات شده بود. این در حالی است که آیین نامه رقابت‌ها تاکید کرده است که تیم‌های حاضر، باید دانش‌آموزانی از یک مدرسه واحد باشند.
ایران نیز برای دور زدن قوانین، با صدور مدارک غیر واقعی که به ستاد رقابت‌ها ارائه کرده بود، تمام اعضای تیم ملی نوجوانان ایران را دانش آموزان تیم مدرسه پویندگان ورامین معرفی کرده است.
این در حالی است که حریف فینالیست ایران نیز نه تیم ملی دانش‌آموزان آلمان، بلکه تیم مدرسه «یولیوس له بر» بوده است.
در برنامه ۹۰ مشخص شد که هیچ کدام از بازیکنان اعزامی، دانش آموز پویندگان ورامین نیستند و همگی در مدارس گوناگونی از شهرها و استان‌های مختلف مشغول به تحصیل هستند!!؟.
یکی از مسئولین وزارت آموزش و پرورش در تماس تلفنی با این برنامه، به جای پاسخگویی درباره این اقدام، درباره حضور اسرائیل در مسابقات صحبت کرد و این که اگر ایران با این تیم برخورد می‌کرد، حاضر به انجام مسابقه نمی‌شد.
عادل فردوسی پور نیز در واکنش به طفره رفتن‌های مکرر او گفت: «گویا ما حرف همدیگر را نمی فهمیم.»
گفتنی است سال ۲۰۰۷ نیز وزارت آموزش عالی!! اعلام کرده بود که تیم دانشگاه آزاد ایران با حضور بازیکنانی مثل علی دایی در مسابقات دانشگاه‌های جهان به موفقیت رسیده است که در آن زمان نیز برنامه ۹۰ با ارائه مدارک، فاش کرد که آن رقابت‌ها، بین دانشکده‌ها برگزار می شده، در حالی که تیم ( خلافت اسلامی )ایران، با منتخبی از دانشجویان سراسر کشور به اتریش اعزام شده بود!!.