۱۳۸۹ دی ۱۸, شنبه

ورود غیرقانونی نیروی پلیس به حریم شخصی مردم به بهانه برگزاری میهمانی جرم مسلم است؛


پلیس امنیت عمومی (!!) تهران اعلام کرد: به پنج خانه در شمال تهران که محل برگزاری میهمانی شبانه بوده اند حمله کرده و با دستگیری همه مهمانان این پنج پارتی آنان را تحویل مقامات قضایی داده است.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ که در این باره با رسانه ها گفتگو می کرد، پس از تایید حمله پلیس به این خانه ها از مردم خواست برای مقابله با برگزاری این گونه میهمانی ها، به پلیس خبر دهند!!.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران دلیل شکستن حریم خصوصی مردم را «عدم رعایت حدود شرعی» خواند و افزود «هرنوع مهمانی مختلط جرم است!!!!!!.»

این رئیس پلیس به مبنای قانونی جرم بودن میهمانی های مختلط در حریم شخصی مردم اشاره نکرد؛ اما وکیل یکی از دستگیرشدگان در این باره گفت: «ورود غیرقانونی نیروی پلیس به حریم شخصی مردم به بهانه برگزاری میهمانی جرم مسلم است؛ حتا اگر در آنجا مشروبات الکلی وجود داشته باشد.»

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران اما اعتراف کرد که در همه میهمانی های شبانه مشروبات الکلی وجود دارد و این خود به یک پدیده رایج تبدیل شده است. او افزود:«مشروبات الكلی در همه پارتی‌ها وجود دارد؛ اما مواد مخدر در همه پارتی‌ها نیست.

چندی پیش نیز معاون عملیات پلیس امنیت تهران بزرگ خبر از دستگیری هشتاد زن و مردم در یک میهمانی شبانه درجاجرود داد و افزود: این میهمانی یک کنسرت غیرمجاز گروه های موسیقی زیرزمینی بود.

یک جامعه شناس شهری با اشاره به مسالمت آمیز بودن و بی حادثه بودن این میهمانی های شبانه نوشته است: «هرچند پلیس تهران هیچ گزارشی مبنی بر وقوع جنایت و قتل در این کنسرتها و میهمانی های خصوصی نداده اما روشن نیست به چه دلیل نفس برگزاری جمع شدن جوانان و مردم را در این گونه مراسم جرم اجتماعی بشمار آورده و به آن حمله می کند.»