۱۳۸۹ آذر ۱۱, پنجشنبه

یک آیت الله عظما : اعزام بانوان ورزشکار ایرانی به بازی های بین المللی ، مایه " شرمساری " است!!!!؟؟


مراجع ( متحجر) مذهبی به حضور بانوان ایرانی در مسابقات آسیایی گوانجو اعتراض کرده ‌و خواستار جلوگیری از آن در آینده شده‌اند. مسئولان ورزش( خلافت اسلامی) نیز شرط اهدای جایزه به خدیجه آزادپور ورزشکار طلایی ایران را ازدواج او اعلام کرده‌اند

با گذشت چند روز از پایان بازی‌های آسیایی گوانجو در چین، حاشیه‌ها نسبت به شرکت بانوان ورزشکار ایرانی در این مسابقات ادامه دارد

در بازی‌های آسیایی گوانجو برای اولین‌بار بعد از سال ۱۳۵۷ زنان ایرانی موفق به کسب مدال طلا در سطح بازی‌های آسیایی شدند. - ۸۸ زن ایرانی در این بازی‌ها شرکت کرده بودند که ۱۴ نفر آن‌ها موفق به کسب مدال شدند.

در تازه‌ترین اظهار نظرها نسبت به حضور بانوان ورزشکار ایرانی در بازی‌های آسیایی گوانجو، مراجع (متحجر) مذهبی به حضور بانوان در این باز‌ی‌ها و پخش این بازی‌ها از تلوزیون دولتی ایران (ایراد گرفته!) و انتقاد کرده‌اند!؟

. به نقل از سایت حوزه‌نیوز(سایت حوزه‌های علمیه ) آیت‌الله !صافی گلپایگانی یکی از مراجع مذهبی ایران در دیدار روز سه‌شنبه ۹ آذر ۱۳۸۹ با روحانیون مذهبی شهر شیراز، اعزام بانوان ورزشکار ایرانی به به بازی‌های بین‌المللی را "مایه شرمساری" دانسته و خواسته است از این پس جلوی این کار گرفته شود!!!!!!؟

پیش تر آیت الله! کعبی از مدرسین حوزه علمیه! قم نیز شرکت بانوان ایرانی در بازی های آسیائی " گوانجو) و پخش این بازی‌ها از تلویزیون دولتی ایران را "عجیب"، "تاسف‌انگیز" و "مایه تاثر" خوانده بود!!!! . او به مسئولین تلوزیون دولتی و سازمان تربیت‌بدنی (خلافت اسلامی) هشدار داده بود، «نباید با تذکرات علما و مراجع تشریفاتی برخورد شود!!!!!.