۱۳۸۷ اسفند ۲۴, شنبه

نگاهی روشن به آثار تامین امنیت اجتماعی !!! اسلامی مان



آی آقایونی که طرح امنیت اجتماعی می گذارید و در طرحتون دختر و پسرهای جوون رو که قیافه شون اونطوری نیست که شما دوست دارید می گیرید,می برید. می دونید از نظر من امنیت اجتماعی یعنی چی

امنیت اجتماعی ازنظر من اینه که هروقت بدون ماشین می رم تو خیابون صدتا ماشین مدل بالا و مدل پائین برام بوق نزنن و جلوی پام ترمز نکنن که به جای اونا من از خجالت آب بشم و از تو خیابون اومدن بدون ماشین به غلط کردن بیافتم
برای من امنیت اجتماعی اینه که وقتی سوار ماشین های مسافر کش می شم صدبار از ترس دزدیده شدن حلقم نیاد تو دهنم و به خودم بگم کاش بذارم آرش برام اسپری گاز فلفل بخره . یا این که از ترس یه آدم عوضی که کنارم نشسته هی خودمو جمع نکنم وبه در اتومبیل نچسبم
امنیت اجتماعی برای من اینه که وقتی ساعت 11 شب از در خونه دوستم میام بیرون تا سوار ماشینم بشم ترس همه وجودمو نگیره که اگه یکی الان با چاقو بیاد سمت من بخواد ماشینو ببره - چه بلائی سرم میاد؟
وقتی که با خیال راحت ماشینمو کنار خیابون پارک کنم و هر دفعه که برمی گردم سوارش بشم فکر نکنم ممکنه الان شیشه ماشین شکسته باشه و ضبط یا لاستیک زاپاس سر جاش نباشه

وقتیه که با خیال راحت از پل هوائی خلوت برم بالا و هی دور و بر خودمو نگاه نکنم از ترس یه دیوونه روانی که روی پل بلائی سرم بیاره

وقتیه که با شنیدن صدای یه موتور که از پشت سرم میاد هر ثانیه فکر نکنم الانه که کیفمو بزنن
امنیت اجتماعی برای من با موی از روسری در آومده دخترها صورت آرایش کرده شون. موهای سیخ سیخی پسرها و شلوار گشاد آویزنوشون یا بلوز های تنگ کوتاهشون از بین نمی ره . (میدونم نمیخواین و نمیتونین) تا کاری کنین که با آرامش توی شهرم راه برم و زندگی کنم




به همین سادگی*