۱۳۸۷ آبان ۱۵, چهارشنبه

دستور العمل ختم صلوات



واحد بسیج وزارت آموزش و پرورش دستور‏العمل(!) ختم صلوات را به مدیر منطقه نوزده فرستاده که کپی آن را می بینید و با کلیک روی آن متن دستور العمل !! را به راحتی خواهید خواند


در دستور‏‏العمل صحبت از ختم صلوات است برای سلامتی و تعجیل ظهور حضرت حجت! .که البته در مورد تعجیل به ظهور آیا بی ادبی نیست که آن بزرگوار و بطور کلی هر آدمی را مجبور به انجام کاری که دلش نمی‏خواهد بکنیم؟

ضمنا از قرار بنا شده «فرماندهان مدارس!!» از دانش‏آموزان ثبت‏نام بکنند که باز معلوم نیست

چه بر سر روسا و ناظمین مدارس آمده که حالا فرمانده دارند؟

در مورد تعیین تعداد صلواتهای فرستاده شده توسط دانش آموزان چگونه عمل می‏شود؟ آیا در ساعت ریاضیات، دانش‏آموز می‏ایستد و بلند بلند صلوات می‏فرستد و معلم ریاضی حسابشان می‏کند؟ یا دانش آموزان در خانه ضمن نوشتن مشقها آنها را در دلشان می‏فرستند؟ در صورت اول معلم ریاضی صلواتی کار می‏کند یا اضافه حقوق صلواتی می‏گیرد؟

در صورت دوم، تکلیف پسر عمه‏جان (که خیلی هم متقلب است) اگر ادعای میلیونی بکند چه می‏شود؟ در مورد جایزه، ما که تشویق می‏کنیم جامعه صلواتی کاربکند. حالا برای خود صلوات جایزه بدهیم، آیا در جامعه «بد‏اخلاقی صلواتی» به وجود نمی‏آید؟ در آخر آمده که برای دریافت کارت صلوات به واحد بسیج خواهران مراجعه شود! این همه دانش آموز پسر صف بکشند جلوی بسیچ خواهران واز آنها کارت صلوات بخواهند؟ می‏توانید حدس بزنید شیطان رجیم چه بشکنی می‏زند؟


هفت شهر عشق را عطار گشت

ما هنوز اندر خم . یک کوچه ایم