۱۳۸۵ آذر ۲۹, چهارشنبه

هواي متعفن انتخابات

http://1saoshyant.blogspot.com..

تهران؛ (جمعه) ساعت 5.50
ناراحتم. عصبی و دل­گیر که چرا در ایران زاده شدم. برای لحظاتی از ایرانی بودن خود احساس شرمی عجیب کردم.....0
هوای انتخابات متعفن است. آن­چنان که لعنت بر من باد را هزاران بار گفتم بر خودم که چرا رای دادم. عصبی­ام. خدا کند بوی گند نفت را به زور سر سفره­مان نچپانند!!..0
فکر کنم بعدش اعتصاب غذا باید کرد برای زنده ماندن!. آخر یکی بگوید این اتوبوس­های خاک آلود که هی می­آیند به میدان هفت­حوض و جماعتی را جلوی در مسجد یاعلی یاعلی گویان پیاده می­کنند از کجاست؟یعنی رای من کشک؟ یعنی تف به رای من؟ رای؟ چه واژه­ی مسخره­ای! به خدا اگر اصلاح طلبان(!) هم انتخاب شوند دیگر رای نمی­دهم.0
مملکت این­قدر بی­صاحب؟ این­قدر مسخره؟ 2 ساعت داشتم مخ دوستم را می­سابیدم که برود به این جماعت رای بدهد. به میدان که رسیدیم خیلی شیک پارک کرد گفت نگاه کن. دیدم که در عرض نیم ساعت حداقل 30-40 دستگاهی اتوبوس هی آمدند و دهاتی خالی کردند و رفتند به ناکجا آبادی که آمده بودند. زن بچه به بغل به خدا تا بحال تهران نیامده بود از بس به در و دیوار نگاه می­کرد و تعجب زده بود که این­جا کجاست!ناراحتم. عصبی و دل­گیر که چرا در ایران زاده شدم. برای لحظاتی از ایرانی بودن خود احساس شرمی عجیب کردم.اگر بچه­ی نارمک­اید و حالش را دارید سری به میدان بزنید. این هجوم حتما تا الان هم ادامه دارد

و....... این هم یک اظهار نظر !0

اصلا از اینکه ایرانی هستی ناراحت نباش... ایدز که نیست خوب میشه... از اینکه تو ایران هستی هم ناراحت نباش .. چون اگه خارج از ایران بودی هزار بار بیشتر از ایرانی بودن باید خجالت میکشیدی!!...0
اما از رای دادن هیچ وقت ناراحت نباش.. چون توئی که سایتی به این قشنگی داری و حتما 4 تا هنر دیگه هم داری باید مملکت رو بسازی... اگه تو تونستی اون دهاتی و بی سواد را به صف خودت بیاری هنر کردی وگرنه هر دزدی میتونه با سکه از طرقبه و ....و.... که سهله از لبنان و فلسطین هم ماشین رای بیاره...!!.0



*بی نیاز از هر توضیح و تفسیری