۱۳۸۵ اردیبهشت ۵, سه‌شنبه

در اسلام . چيزي به نام " آزادي " نداريم !0

نمونه زنده اي ازدرك و دريافت . (علماء!! برجسته!!) اسلام ناب !! 0

!!امام جمعه ی ارومیه

وي با ذكر آيات و احاديثي در مورد آزادي اظهار داشت كه «در اسلام چيزي به نام آزادي نداريم و برنامه حكومتي امام عصر بر اساس عدالت خواهد بود و احمدي نژاد هم مانند امام زمان (عج) عدالت را سرلوحه عملكرد خود قرار داده و هرگز از آزادي ، غضنفر و مضنفر سخني به ميان نياورد و فقط گفت عدالت ؛ متاسفانه شاهديم كه در اثر شعارهاي(!) آزادي(!!) دولت گذشته . دختران ما به بد حجابي و بي حجابي روي آوردند!!0
ملا حسني در حالي كه پاچه ي شلوار خود را تا بالاي زانو كشيده و پاي لخت و عريان خود را به جماعت حاضر نشان مي داد اظهار داشت :0
« طي سفري كه اخيراً به قم داشتم شاهد بودم كه در شهر قم نيز آزادي رسوخ كرده و سه تن از دختران در حالي كه آستين شلوارشان از پاهايشان قهر كرده و شلوارك پوشيده بودند همانند پاي لخت من كه مي بينيد مي گفتند آزادي آزادي آزادي ؛ من ابتدا فكر كردم كه نكند باران مي بارد كه اينها چنين كرده اند لذا من نيز مانند آنها آستين شلوارم را تا زانو بالا كشيدم ولي وقتي شيشه هاي عينكم را با دستمال پاك نمودم ديدم كه آقا باران نمي بارد بلكه آزادي مي بارد
اظهار نظر ... برادري از اردبيل
حالا كه غبار عينكش را پاك كرده تا ببيند باران مي ايد يا نه- بايد به او گفت. غبار مغز خود را نيز پاك كن تا شايد..( كه البته ترديد دارم) واقعيت جامعه را ببيني0
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
رفيق (اردبيلي) ما .... چقدر خوشبين هستي ؟!..... ميگوئي غبار مغزش را پاك كند؟.... مگر با خواندن اراجيفي كه ميگويد و " سالهاست دارد .... افشاني ميكند " براي او مغز و مخي هم بايد قائل بود ؟؟!0