۱۳۸۴ شهریور ۳۱, پنجشنبه

به بهانه سالروز حمله عراق به ايران


از جنگ ايران و عراق برای شما چه مانده است؟ *

پنجشنبه ۲۲ سپتامبر برابر با ۳۱ شهريور، بيست و پنجمين سالگرد آغاز جنگ ايران و عراق است
اين جنگ هشت ساله را يکی از سخت ترين و خشونت بارترين جنگ های دوران معاصر دانسته اند.0

در اين {جنون صدام و امام!!} به دو کشور زيانهای جبران ناپذيری وارد آمد. منابع و ذخاير بسياری نابود شد، شهر و روستاهای زيادی به ويرانه بدل شد و نزديک يک ميليون انسان از دو طرف جان خود را از دست دادند0
به نامه فرزند يك جانباخته در راه ميهن توجه كنيد

من در جنگ با اعراب(عراق)، پدر، مادر و تمام زندگيم را از دست داده ام، جنگی که تنها می توانست يک سال به طول بيانجامد ولی با اشتباهای{ناداني و خودخواهي} حکام عرب و ايران بيخود و بيجهت هشت سال بر ملت ايران تحميل گرديد و بعد از آن هم يک عده که حتی صدای يک گلوله را هم نشنيده اند مالک و ميراث خوار آن شدند و اکنون در سالهای فقر و بيچارگی زخم خوردگان جنگ، دم از برادری با اعراب ميزنند و آنان را برادران دينی و ملت مظلوم ميخوانند وبا اين افکار سعی در بخشش خسارت های وارده بر ملت را دارند. خسارتی که به امثال من تعلق دارد . به امثال منی که لقب فرزند شهيد را دادند و به ديگر افراد جامعه اين گونه وانمود کردند که تمام فرصت ها را به ما داده اند و ... به هر حال من به حاکمان ايران{آخوندها} ميگويم من و امثال من هيچگاه متجاوزان به ايران و قاتلان پدران و مادرنمان را نمی بخشيم و عراقی و عرب را برادر دينی خود نميدانيم و حاميان آنها در ايران را از وطن بيرون خواهيم راند
فريبا - قصرشيرين

- كليك كنيد BBCPersian. براي دريافت مشروح نظرات. روي