۱۳۸۴ شهریور ۹, چهارشنبه

صداي آتش بيار معركه هم در آمد ؟!0

صداي كيهان هم درآمد !0
اين" روزي نامه كيهان" كه از مواضع كور و تند و تيز خلافت ملا ها سفت و سخت حمايت ميكند و همواره در تمام مسائل مملكتي و اخبار مربوط بآن سعي در كوبيدن " نعل وارونه" داشته است - صدايش درآمده و با ارائه نوشتاري طنز گونه به عوام فريبي وآشفتگي موجود در دارالخلافه اسلامي! پرداخته و وعده هاي صد تا يك غاز" حضرات فارغ التحصيل!"حوزوي!" را اين گونه تعبير ميكند0
*******
يكي از وزراي جديد در برنامه تلويزيوني، شماره تلفن همراه خود را اعلام كرد و گفت اين تلفن بيست و چهار ساعته باز است و همه مي توانند هر وقت خواستند، مستقيم با خودم صحبت كنند0
گفتم: مگر كار ايشان فقط پاسخ دادن به تلفن است. گفت: خب! معلومه كه هر وزيري هزاران كار ضروري ديگر هم دارد! گفتم: حالا فرض كنيم كه هر روز حداقل 500 نفر بخواهند با اين آقاي وزير تماس بگيرند و هركدام هم فقط 4 دقيقه صحبت كنند، فكرش را بكن، مي شود 2000 دقيقه!! گفت: ولي تمام طول شبانه روز كه 1440 دقيقه بيشتر نيست، پس آقاي وزير بقيه وقت لازم را از كجا مي آورند؟ گفتم: چه عرض كنم؟! شخصي مي گفت من در شبانه روز 27 ساعت كار مي كنم! به او گفتند ولي يك شبانه روز فقط 24ساعت است و آن شخص پاسخ داد بله، خودم هم مي دانم! ولي بنده هر روز 3 ساعت زودتر از خواب بيدارمي شوم !0