۱۳۸۳ دی ۱۴, دوشنبه

خود فروشي براي تامين هزينه تحصيلي در دانشگاه

خبر هاي خيلي خوشي (!) كه از ام القراي اسلامي آخوندي ميشنويم0
مملكتي كه بدست نمايندگان امام زمان دارد اداره ميشود!!!0
روزنامه اعتماد - تهران
زني‌ كه‌ دختران‌ فراري‌ و دانشجو را به‌ فساد مي‌كشاند دستگير شد- گروه‌ حوادث‌: دختر دانشجويي‌ كه‌ براي‌ تامين‌ هزينه‌ دانشگاه‌ در يك‌ خانه‌ فساد و فحشا فعاليت‌ مي‌كرد توسط‌ ماموران‌ بازداشت‌ شد و ماموران‌ با راهنمايي‌او با كشف‌ خانه‌ فساد در غرب‌ تهران‌ چند دختر فراري‌ و دانشجو را در اين‌ خانه‌ دستگير كردند.اين‌ دختر 21 ساله‌ كه‌ دانشجوي‌ رشته‌ نساجي‌ دانشگاه‌ آزاد است‌ ديروز به‌ خبرنگار ما گفت‌: من‌ در شهرستان‌ سمنان‌ به‌ همراه‌ خانواده‌ام‌ زندگي‌مي‌كردم‌ .سه‌ سال‌ پيش‌ در رشته‌ نساجي‌ دانشگاه‌ آزاد تهران‌ قبول‌ شدم‌ و براي‌ خواندن‌ درس‌ از سمنان‌ به‌ تهران‌ آمدم‌ و به‌ خوابگاه‌ رفتم‌.خرج‌ تحصيلم‌ را پدرم‌ از سمنان‌ برايم‌ مي‌فرستاد اما دو سال‌ پيش‌ پدرم‌ در اثر يك‌ بيماري‌ فوت‌ شد.مادرم‌ مجبور بود براي‌ تامين‌ خرج‌ خواهر و برادرانم‌ كار كند ولي‌ نمي‌توانست‌ خرج‌ دانشگاه‌ مرا بفرستد، از اين‌ رو پس‌ از آشنايي‌ با پسر جواني‌ به‌ نام‌ مهران‌ جذب‌ يك‌ خانه‌ فساد شدم‌ كه‌ رييس‌ و داير كننده‌ اين‌ خانه‌ فساد زن‌ 45 ساله‌يي‌ به‌ نام‌ رعنا است‌. رعنا دختران‌ دانشجوي‌ شهرستاني‌ را جذب‌ مي‌كرد و هر شب‌ آنها را در اختيار مردان‌ مسن‌ و ثروتمند مي‌گذاشت‌.من‌ هم‌ مجبور شدم‌ براي‌ خرج‌ تحصيل‌ دانشگاهي‌ام‌ در اين‌ خانه‌ كار كنم‌.آن‌ روز كه‌ با مهران‌ سوار اتومبيل‌ بوديم‌ و از خيابان‌ مي‌گذشتيم‌ با يك‌ ماشين‌ تصادف‌ كرديم‌ و ماموران‌ گشت‌ گيشا ما را دستگير كردند، من‌ هم‌ مجبور شدم‌ تمام‌ ماجرا را لو بدهم‌ و از فعاليت‌ خانه‌ فساد رعنا پرده‌ بردارم‌.0‌
*******
انگار .... بايد همه از خواب بيدار شده باشند ؟؟!!0