۱۳۹۲ خرداد ۱۳, دوشنبه

خودداری سه هزار<< آقازاده!! >> از بازگشت به ایران


دیگربان: سایت «جوان آنلاین» گزارش کرده که سه هزار نفر از فرزندان <مسئولان امور- در خلافت اسلامی> که در کشور‌های خارجی مشغول به تحصیل هستند حاضر به بازگشت به ایران نیستند!.



این سایت  نوشته سه هزار «آقازاده‌ !» < بچه آخوند ها > که برای ادامه تحصیل ! ایران را ترک کرده‌اند «برای بازگشت به کشور مقاومت می‌کنند.»

«جوان آنلاین» افزوده از حدود سه سال پیش مجلس٬ وزارت علوم!! و امور خارجه تلاش‌! برای بازگرداندن این «آقازاده‌ها!» را آغاز کرده‌اند که پی گیری آن‌ها تاکنون بی‌نتیجه بوده است.

۱۳ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۰ نیز سایت محافظه‌کار «تعامل» از تحصیل ۴۰۰ نفر از فرزندان مقام‌های جمهوری اسلامی در بریتانیا خبر داده و خواستار بازگشت آن‌ها به ایران شده بود.




این سایت نوشته بود مردم این پرسش را دارند که «فرزندان مسئولین <ایران اسلامی> از چه طریقی برای ادامه تحصیل به غرب می‌روند و چرا اینان تمایل شدید به تحصیل در خارج از ایران را دارند؟»



روند مهاجرت فرزندان <مسئولان و دست اندرکاران ایران>اسلامی به کشور‌های خارجی به <بهانه> ادامه تحصیل  در سال‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته که این مسئله با اعتراض‌هایی نیز مواجه شده است
.

IranPressNews