۱۳۸۹ آذر ۱۸, پنجشنبه

پلیس کشور های خارجی به دنبال مسافرین پرواز های ایرانی !؟



سیصد و پنجاه ایرانی در شرق آسیا به خاطر قاچاق شیشه زندانی‌اند
سایت فرا رو- بیش از 350 ایرانی در دیگر کشورهای دنیا به خاطر قاچاق شیشه زندانی‌اند. . قاچاق شیشه از(خلافت اسلامی) ایران، حیثیت نظام را زیر سئوال برده است به گونه‌ای که پلیس دیگر کشورها به دنبال شکار مسافرین پروازهای ایرانی است، تا با دستگیری قاچاق‌چیان پاداش به دست بیاورند
.

به گزارش مهر، فردی با نام حمید رضا حسین آبادی(که باید مسئول بساط مبارزه با مواد مخدر باشد) ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان کرمان گفت: تغییر ذائقه مصرف کنندگان از مواد کم خطر نظیر تریاک به مواد خطرناک مثل شیشه و کراک تهدیدی جدی برای جوانان و مصرف کنندگان مواد کشور است و تولیدکنندگان و قاچاقچیان آن نیز به دلیل خلا قانونی به راحتی از دام مجازات رها می شوند.
وی تصریح کرد: متاسفانه مسئله دیگر در بحث شیشه آمار قاچاقچیانی است که از ایران در زندانهای کشورهای آسیای جنوب شرقی وجود دارد.

حسین آبادی تصریح کرد: حدود 350 نفر از اتباع ایرانی در زندانهای مالزی ، تایلند و اندونزی به سر می برند در حالی که در کشور ما علیرغم تصویب قانون مبارزه با قاچاق مواد مخدر صنعتی !، این قانون دو ماه است در مجمع تشخیص مصلحت است و هنوز ابلاغ نشده است.
وی افزود: افزایش مواد مخدر صنعتی در کشور به مرحله نگران کننده ای رســــــــیده است به گونه ای که در هشت ماهه گذشــــــــــــته 852 کیلو شیشه در سراسر کشور کشف شده و 325 کیلو آن توسط پلیس در فرودگاهها در مرحله قاچاق از کشور توقیف شده است و افزایش کشفیات شیشه 44 درصد رشد داشته است و دستگیری عوامل توزیع آن نیز 15درصد رشد نشان می دهد.


وی گفت: 89 کارگاه تولید شیشه نیز در این مدت متلاشی شده است که عمده کشفیات و دستگیری ها در استانهای البرز و تهران بوده است.


حسین آبادی یادآورشد: 17هزار و 59 نفر در کشور در ارتباط با قاچاق شیشه دستگیر شدند که نشان از افزایش گرایش به سمت تولید این ماده مخدرصنعتی خطرناک است.
وی تصریح کرد: گزارشهای پلیس درباره شیشه تا دو سال پیش در حد گزارش عادی بود!!. اما امروز به فریادی تبدیل شده است که قاچاق آن از ایران به مقصد دیگر کشورها به ویژه کشورهای آسیای شرقی حیثیت! نظام را زیر سئوال برده است.


حسین آبادی ادامه داد: تصاویری که نمایندگان این کشورها در اجلاس سازمان ملل از زنان ایرانی که در این کشورها دستگیر شده بودند تکان دهنده بود و نکته تکان دهنده تر آنکه پلیس این کشورها به دنبال پروازهایی است که ایرانیها از آن برای مسافرت به این کشورها استفاده می کنند تا شکاری به دست آورده و پاداش بگیرند.