۱۳۸۹ آبان ۳, دوشنبه

نابودی نظام آموزشی


اعلام نابودی رشته های حقوق، مطالعات زنان، حقوق بشر، مدیریت، مدیریت فرهنگی وهنری، جامعه شناسی، علوم اجتماعی، فلسفه، روانشناسی، علوم تربیتی و علوم سیاسی

کیهان آنلاین- سرانجام پس از مقدمه چینی های نظری رهبر مذهبی و سیاسی (خلافت) اسلامی و پس از مقدمه چینی های عملی از تأسیس پنجاه هزار مدرسه قرآن گرفته تا سپردن مدیریت مدارس به حوزه های علمیه و باز گذاشتن دست طلبه و آخوند ها در نظام آموزشی کشور، نام یازده رشته از دوازه رشته دانشگاهی که از نظر محتوا باید تغییر کنند تا با نظام دینی ایران همخوانی یابند، اعلام شد.


حسنی مدیر کل دفتر گسترش وزارت علوم و آموزش عالی(!) در گفتگو با خبرگزاری مهر از توقف تحصیل در رشته های حقوق، مطالعات زنان، حقوق بشر، مدیریت، مدیریت فرهنگی و هنری، جامعه شناسی، علوم اجتماعی، فلسفه، روانشناسی، علوم تربیتی و علوم سیاسی خبر داد و به این ترتیب خبر نابودی آنها را در هماهنگی نظام آموزشی کشور با نظام ولایت مطلقه فقیه خبر داد.

حسنی گفت: تا هفتاد درصد محتوای این دروس بر اساس منابع بومی و دینی مورد بازنگری قرار گیرد.

وی گفت محتوای این رشته ها بیشتر غربی است که با فرهنگ و عقاید بومی و دین محور ما همخوانی ندارد!. خبرگزاری ایسنا در گفتگوی خود با حسنی از رشته هایی که پیش از این توسط خبرگزاری مهر منتشر شده بود، نامی نبرده است.